پنج مورد جدید طراحی سایت خبری شهری - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

استفاده از انیمیشن در صفحات بارگذاری سایت برای هیجان انگیزتر شدن آن‌ها.

در این مدل فروشگاه اینترنتی مردم و اشخاص حقیقی محصول و فرآورده های تولیدی خود را به شرکت ها و بنگاه های حضوری ارائه میدهند و میفروشند.

گاهی اوقات مدیران کسب و کارها بر روی مواردی همچون طراحی دیزاین، چینش محتوایی و فرآیندهای داخلی وب سایت نظراتی غیر کارشناسی و سلیقه ای می دهند و اصرار دارند تا حتما سایت مطابق میل آن ها پیاده سازی شود.

شما می‌توانید از تصویرسازی برای دادن رزق و برق به سایتتان استفاده کنید.

سرعت سایت در رضایت کاربران بسیار موثر است. سرعت وب سایت شما اگر بالا باشد به گونه ای که کاربران هنگام بازدید از وب سایت منتظر لود شدن وب سایت نباشند میتواند در رفتار کاربر در وب سایت شما تاثیر بگذارد.

گوگل آنالیتیک: این ابزار با نشان دادن اطلاعات آماری کامل از بازدیدکنندگان سایت، رفتار آنها و گزارش های جزئی از فروش و … کمک زیادی در بهبود فعالیت فروشگاه دارد. با رهگیری چنین اطلاعاتی شما می توانید نقاط قوت و ضعف هر کدام از صفحات سایت را بشناسید؛ بنابراین به طور هدفمند می توانید در راستای بهبود وضعیت وب سایت و افزایش بازدیدکنندگان و حتی افزایش فروش محصولات خود تلاش نمایید.

از سویی مدیریت آسان آن موجب شده تا بسیاری افراد با دانش برنامه نویسی محدود بتوانند به راحتی سای خود را منلع مدیریت کنند.

یکی از قالب هایی که برای ساخت فروشگاه در وردپرس توصیه می شود قالب نیکی است. نیکی کالا یک محصول ایرانی است که برای به صورت کامل از صفر کد نویسی شده و دمو مشابه دییجی کالا را دارد و دارای امکاناتی مانند چند فروشندگی، سیستم اختصاصی ورود و خروج، با المنتور و ویژوال کامپوزر سازگاری دارد.

معمولاً فروشگاه های فیزیکی از بزرگ تا کوچک هزینه های جانبی بسیار زیادی را در طول سال متحمل میشوند. این هزینه ها شامل اجاره مکان فروشگاه ، هزینه مصرف آب و برق و ... ، هزینه استخدام نیروی فروشنده و خدماتی ، عوارضات شهری و .

بعد از این که شما وبسایتتان را کامل طراحی کردید باید آن را بروز رسانی کنید تا بتوانید تضمین کنید که محتوایتان جدید و معتبر است  و طراحیتان کهنه و قدیمی نشده است.

در واقع چنین وب سایت هایی مجموعه ای از صفحات اینترنتی هستند که بر بستر چهارچوب اصلی سایت بنا شده و میتوان آن ها را به طور محدود سفارشی و با محتوای شخصی خود پرکنید.

لینک گوگل درایو قرار دادم یک فایل زیپ هست که صفحه هوم دسکتاپ و موبایل رو ریکورد کردم براتون بررسی کنید.

پیشنهاد می کنم این قالب جذاب را که دارای اپلیکیشن اختصاصی است را ببینید

دسته های بعدی به ترتیب ارغوانی، زرد یواش و زرد قناری است که هرکدام مزایای خاص خود را دارند.

Report this wiki page